The Street: Where do you draw the line?

Monday, August 4, 2014

Where do you draw the line?

   Ma tot gandesc de ceva vreme la limite. Ce sunt limitele, cine le impune si dupa ce criterii? Unele limite sunt impuse de lege, altele de bunul simt, si altele de tine. In momentul in care ai depasit o limita definita de catre toate cele de mai sus atunci e prea mult? Dar daca limitele se modifica in functie de fiecare situatie in parte? Atunci mai putem vorbi de limite? Sau vorbim de confortul fiecaruia in parte, de curaj, de inconstienta, de respect si asa mai departe?

    Care sunt limitele pe care nu le-ai trece niciodata? Care sunt lucrurile pe care nu le-ai face niciodata?

    Eu de exemplu n-as iesi niciodata in public imbracata in lenjerie intima (sau pe aproape, exceptand momentele de la piscina sau plaja) si nu as practica sporturi extreme (frica ca ar putea fi ultima clipa din viata mea ar fi prea greu de suportat)

   Astept sa-mi povestiti de situatii in care n-ati putut depasi o limita.

I was wearing Poema skirt and Intimissimi top, Steve Madden sandals!










7 comments :

  1. Pozele sunt divine, imi place la nebunie fusta. E din colectia noua?

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, da, cred ca este din colectia noua! Si mie imi place foarte mult mai ales detaliul din spate :)

      Delete
  2. Superba!!! <3 Topul este minunat, dar nici fusta nu e mai prejos :)

    Nu credeam ca o sa am curaj vreodata sa sar in apa de la inaltime, pana anul trecut, cand am fost in Costinesti si am practicat un fel de sport "extrem"... stateam pe capatul unui urias balon gonflabil si 2 baieti sareau pe celalalt capat ca sa ma atunce in aer si apoi in mare :D
    A fost de nedescris, minunat, dar nu stiu daca as mai incerca vreodata :))
    Precizez ca am purtat vesta de salvare, probabil ca asta m-a facut sa ma simt mai in siguranta... asa ca, nu se stie niciodata ce ne face sa ne depasim limitele :D
    Aici poti sa vezi despre ce e vorba, poate ca ai mai vazut: http://www.newtouchofcolor.com/fun-joy/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well Diana.... felicitari! :) Pare foarte distractiv ce ai facut tu acolo, dar nu, nu e pentru mine. Mie mi se pare destul de extrema si o plimbare prin centrul orasului printre biciclistii care se deplaseaza cu o asa viteza incat nici nu vad pe langa ce/cine trec... sau dau. :)))

      Delete
  3. Esti extravaganta si emani feminitate. Imi place mult outfitul dar atitudinea face tot! Traiesc dupa principiul "never say never", asta numa de cativa ani. Inainte eram inconjurata numai de "aia nu as face". Well ma simt mai libera dar inca stau in banca mea:)

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...