The Street: Show a little leg!

Friday, May 30, 2014

Show a little leg!

    Mai sunt cateva zile pana vom declara oficial inceputul verii si mi-am dat seama ca in dulap troneaza tot garderoba pentru sezonul rece. Nu am reusit sa ma organizez foarte bine primavara asta... Nici nu am reusit sa port prea multe fuste si rochii in ultimul timp (de asta nu ma plang foarte tare pentru ca am reusit in februarie sa port majoritatea fustelor, rochiilor si balerinilor din dotare), dar totusi e inceputul lunii iunie si nu am reusit sa ma bucur prea mult de vremea de afara.

    Sper totusi ca voi recupera vara asta tot timpul pierdut! Am atatea planuri pana la sfarsitul lunii octombrie, sper doar ca sa mi le mai impartaseasca si altcineva. Asta e problema mea, tot timpul planific si sper sa se intample tot felul de lucruri, dar din pacate singura nu pot sa fac minuni. Tot ce pot sa mai sper e o echipa mai buna anul acesta decat in anii trecuti. Vom vedea cum decurg lucrurile.

    Fusta este de vanzare AICI!

I waswearing Pepe Jeans denim vest, custom made skirt here, Steve Madden wedges and random clutch!







 



6 comments :

  1. Hellooo! Some time ago I knew your style thanks to Chicisimo, but not your blog!
    It's great! Now you have a new follower. ;)
    I also invite you to visit my blog and keep in touch if you want.
    kisses. V.
    http://www.infrontrowstyle.com

    ReplyDelete
  2. I always find inspiration here, love the complete outfit! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoase fusta si sandalele!! In sfarsit mi-am achizitionat si eu o palarie de paie <3

    http://diana.doubleweb.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu sunt innebunita dupa palariile de paie! Sa ai parte de zile cu soare pentru palarie :)

      Delete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...