The Street: How to look good ... nude!

Tuesday, May 6, 2014

How to look good ... nude!

    Si cum nu am obiceiul sa dezvalui prea multe detalii personale  sau delicate pe blog, o sa sar peste partea cu scuzele si cu ce am mai facut eu in ultimul timp si o sa ajung direct la combinatiile cromatice preferate ale acestui sezon (cel putin pentru mine).

    Nu ai cum sa dai gres cu outfit-uri nude, cu piese albe sau in culori pastelate. Sunt culori proaspete, delicate care pot transforma orice stare de spirit intr-una excelenta. Si acest impact vizual va avea o influenta si asupra persoanelor din jur. Nu ai cum sa treci neobservata cand pentru peisajul cromatic citadin esti ca o raza de lumina, de aer proaspat.

    Cum am ajuns sa concep tinuta? Totul a plecat de la ceasul acesta foarte vesel si colorat pe care il puteti gasi AICI. Cand l-am primit si  am deschis cutia am ramas putin fara reactie, doarece nu am purtat niciodata astfel de elemente atat de puternic cromate (si inca nuante neon). In 20 de secunde au inceput sa mi se incalceasca in minte multe combinatii tinute, doar ca toate erau foarte simple, compuse din piese albe sau nude. Pana am indraznit sa renunt la pantalonii lungi, pentru prima data anul acesta, cu greu am mai recuperat ceasul, pentru a-mi accesoriza tinuta de mai jos, din mainile (sau mai bine zis de la mana) fiicei mele. Este foarte incantata de ceasul ei foarte colorat (si a reusit performanta sa citeasca ora 12 si ora 6 pe cadranul acela foarte simplu ... aaa, n-am amentionat ca are doar 2 ani, de acolo si "performanta").

    Daca vreti sa gasiti sute de accesorii foarte vesele, elegante, boeme sau rock la cele mai mici preturi dati o raita prin magainul Born Pretty Store. Si ca bonus va atasez un cod pentru 10% discount la orice comanda: SMDUC10 (transportul este gratuit oriunde in lume)

I was wearing Zara skort and sweater, Adidas sneackers (I just can't get bored with them) and you can find the watch HERE!








1 comment :

  1. Love your pastel colors

    http://differentcands.blogspot.kr/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...