The Street: Transparency

Tuesday, November 19, 2013

Transparency

[EN]  I had a pretty intense weekend, a lot of activities. I am trying something new for my blog but util I have more dots linked I prefer to keep it  low profile.  

I hope you like this skirt. First I saw this material and I knew I'll want to wear it but I wasn't sure how. So in the end I thought of an asymmetric skirt. It is my first asymmetric garnet.

This dress is out for sale on my Blog Sale tab. Check it out for more details.

Fusta este de vanzare aici!

I was wearing designed by me skirt, Mexx blouse, Miss Sixty boots and Mango belt!









 [RO]  Eu am avut parte de un weekend destul de agitat. In ultima perioada ma zbat sa-mi mai rup cateva ore si pentru blog. Nu-mi place ca trebuie sa neglijez exact ce-mi face placere mai mult, dar din pacate Universul ne-a dat doar 24 de ore intr-o zi, iar Revolutia doar 2 zile libere pe saptamana :).

Lucrez din greu (din cauza ca nu am timpul necesar de alocat) la un proiect pentru blog. Sper ca dupa ce se va contura sa semene cu ceea ce-mi imaginez, insa despre asta mai tarziu.

Pana atunci va las cu aceste fotografii in care port o fusta pe care am conceput-o plecand de la materialul acesta care mi-a placut foarte, foarte mult. L-am luat acasa, dupa  care am inceput sa ma intreb cum ar fi mai bine sa-l port si asa am ajuns la aceasta fusta asimetrica.

Fusta o gasiti de vanzare pe Blog Sale! Mai multe detalii legate de marime si pret gasiti acolo.



2 comments :

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...