The Street: Burgundy!

Monday, February 4, 2013

Burgundy!

   Doua din preferatele mele: culoare burgund, si catifeaua!

    O tinuta relaxata pentru oricare din dupa-amiezezle acestea placute de iarna! Daca stai pe o canapea si in fata mai ai un ceai sau un cappuccino atunci peisajul este complet!

   Imi place foarte mult catifeau desi mi se pare destul de greu sa o port pentru ca am impresia ca este mult prea pretentioasa fata de ce ocazii ii ofer eu!


Nu uitati de pagina de Facebook The Street!     

Va las impreuna cu fotografiile facute de KK Photography!

Hair stylistEliza Pavel from Wish Studio Timisoara;
MakeUp ArtistOxana Bocancea;
LocatieHotel Restaurant Stejarul, Bazosul Nou;

I was wearing Mango trousers, velvet vest and Manolo Blahnik sandals!












 English summary:

   Hi guys! Let me introduce you too two of my favorite: burgundy and velvet! I love velvet so much but I think it is to precious for my casual outfits!

   What do you think about velvet? Do you like wearing it?

11 comments :

  1. bine de stiut ca iti place culoare asta:)) imi plac mult pantalonii!

    ReplyDelete
  2. love your sandals. xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. you look stunning! newest follower on GFC, hope you can follow back :)

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. elegant style :)
    http://excellentfashionandbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. You are elegant.
    Thanks for visit my blog.

    www.my-urban-life.com

    ReplyDelete
  6. e superba vestuta! cred ca merge combinata si cu blugi si atunci arata putin mai casual.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci! Da, am purtat-o si cu blugi aici: http://the--street.blogspot.ro/2012/10/the-blue-jeans-trilogy-part-ii.html

      Delete
  7. Tu nu stii sa scrii fraze si fara semnul exlamarii la sfarsit? Sau tu te miri tot timpul:-)

    ReplyDelete
  8. Eu nu ma mir, exclam, asta ca sa transmit entuzismul meu.
    De acum in colo promit sa nu mai scriu cu atata entuziasm.

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...